Rockbjörnen tar över Gröna Lund ikväll - Årets kvinnliga liveartist, årets svenska konsert & årets svenska låt

 

Artikel och bilder från aftobladet.se
 

I år kan det vara Eurovision-vinnaren Loreens tur – i alla fall om Eric Saade får bestämma.

– Jag tycker att ”Euphoria” ska bli Årets låt, men förra året tyckte jag att ”Popular” borde ha vunnit. För mig är live-nomineringarna störst. Det är ­jätteviktigt för mig, säger han.

Och efter det här succéåret skulle inte Loreen tacka nej till en egen Björn.

– Det skulle betyda otroligt mycket för mig att vinna ett så prestigefyllt pris. När jag var yngre avundades jag artister som vann en Rockbjörn, säger hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0