FRÅGESTUND!

Nu är det så att vi bloggägare har sommarlov precis som ni andra, vilket gör att uppdateringen blir låg. Vi hoppas ni förstår varför, för man sitter ju inte fastklistrad vid datorn i sommarvärmen, right? :)

 
Hur som helst, så ska vi nu ha en frågestund / bloggpause. Det innebär att frågestunden, som kommer starta nu, fungerar som vanligt, ni frågar, vi svarar. Det kanske var dags för en frågestund, så vi kör på en nu! Och bloggpausen, den varar ungefär till sommarlovets slut, då vi även kommer svara på frågorna tillsammans, alltså vi ägare. Hoppas ni uppskattar vårat beslut. :)

Ni får fråga vad som helst, ingen fråga är för dum, vi svarar på allt! Fråga om oss, Loréen, eller något annat.
 
Ha en fortsatt bra sommar, så hörs vi snart igen! ♥
 
PS / UPDATE: designen, som jag lånade av en gratis sida precis nyss, får vara som den är just nu. Tar hand om den när jag orkar och har tid, har somsagt två andra bloggar som jag sköter om i första hand. Det får se ut som det gör nu, har massa annat att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för allt alla söta läsare! Vi älskar er! :) Kram från Loreen Talhaoui Swe

2012-07-12 @ 00:39:34
Postat av: Klara

Hej! Gullig design föresten
villle fråga om ni är fler en två som bloggar och hur länge ni har gillat Loreen:)

Svar: Tack! :) Nej vi är bara två som bloggar men mest jag,Jag har gillat loreen sen förra året men jag gillade henne inte som Idol då men nu gör jag det:)
Loreen Talhaoui Fansite

2012-07-12 @ 09:51:22
Postat av: Johan

Vet ni vad Loreen's favorit sort i glass är hennes favorit färg svart och en sista fråga varför startade ni med en Loreen Fanblogg??

Svar: Hennes favorti sort är Chocklad,hennes favorit färg är nog svart men förra året var det lila,
Vi startade en blogg p.g.a jag har alltid vilat startat en fanblogg så det passade bra efter som jag gillade Loreen mycket.
Loreen Talhaoui Fansite

2012-07-13 @ 09:43:08
Postat av: Caty Love Loreen fan

Nice blogg!
Hur många syskon har Loreen?
Vad gillar hon för musik?
Är det Loreens riktiga hår för hon hade ju så lockigt och anurlunda hår 2004 hur skulle hon få ner det allt det lockiga?
Hur gammla är ni?

Svar: Loreen har 8 syskon men några är hennes halvsyskon,hon gillar enya och celine dion för att hon har så långa toner och att dom är mäktiga,
Hon har löshår på en del ställen blandat med sitt riktiga men mins inte riktigt ad det hette
Jga Amand är 13 och hon andra är 16 år gammal :)
Loreen Talhaoui Fansite

2012-07-13 @ 09:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0